Bijbelgespreksgroep

Om de week op dinsdag | 14.00 -15.30 uur

Tijdens de Bijbelkring kunnen uiteenlopende Bijbelse thema’s aan bod komen. Centraal staat het samen in gesprek zijn: over de inhoud en betekenis van een Bijbelboek of een Bijbelgedeelte, maar ook over onze ervaringen met het christen-zijn in het dagelijks leven.

Elke bijeenkomst begint met een korte opening, die bij toerbeurt door één van de deelnemers wordt verzorgd, met ruimte voor gebed. Daarna volgt een inleiding, ondersteund door voorbereidend materiaal. Dit materiaal bevat vragen die uitnodigen tot gesprek en het uitwisselen van gedachten.

Het doel van de Bijbelkring is om op een ontspannen manier verdieping te geven aan het geloof en elkaar te ondersteunen in het christen-zijn.

Belangstellenden zijn van harte welkom om een bijeenkomst bij te wonen en aan te sluiten bij de vaste deelnemers van de Bijbelgespreksgroep.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met kapitein Joop van Dijk via mail.